wtorek, 16 lutego 2016

NOWOŚCI w mojej kosmetyczce

Dziś chciałam się Wam pochwalić nowościami, które zagościły u mnie ostatnio.



Już nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję kilka z nich.




Na pierwszy plan idą produkty do demakijażu:






DELIA COSMETICS- DERMO SYSTEM, Płyn dwufazowy – na produkcie jest napisane, że nadaje się do wrażliwej skóry wokół oczu, mam nadzieję że tak będzie, bo mój aktualny płyn nie jest w tym zbyt dobry.



LA ROCHE- POSAY, Płyn micelarny- dostałam go od cioci, zawsze byłam ciekawa produktów tej firmy, teraz mam okazję wypróbować.




Następne zdobycze, do pielęgnacji:





PHARMACERIS, Fluid ochronny, SPF 50+ - kolejny produkt od cioci, ciekawa jestem jakie jest krycie tego produktu, czy należy do serii produktów BB (lekko kryjący), czy EE (słabo kryjący).



KTC, Czysty olej kokosowy- kupiłam go ze względu na swoje właściwości antyseptyczne i antybakteryjne, zobaczymy czy poradzi sobie ze zmianami na moich plecach. Oczywiście będę go stosować również do olejowania włosów.



PERFECTA, Odnowa genów młodości, nocna mikrodermabrazja- już 3 produkt od cioci, potrzebowałam kosmetyku, który zawierał będzie kwasy i pomoże mi z niewielkimi zmianami i przebarwieniami na twarzy. Produkt ten zawiera kwas migdałowy i glikolowy. Od dziś biorę się za jego testowanie.



PHARMACERIS, Balsam nawilżająco- natłuszczający- raczej użyję go do rąk, niż do twarzy, ze względu na to że mam cerę tłustą, a nie suchą. 




Na koniec, produkty „odświeżające”: 






REXONA, MOTION SENSE, do czarnych i białych ubrań- kiedyś mój KWC, później nie za bardzo dział, po dość długim rozstaniu stwierdziłam, że spróbuję do niego wrócić.



BATISTE, Dry shampoo, wersja tropikalna- używam go dla odświeżenia włosów wciągu dnia, jeśli np. wieczorem mam wyjście, ale nie mam czasu, by coś z włosami zrobić. Jest niezastąpiony.

9 komentarzy:

  1. Oooo, ciekawi mnie ten produkt z kwasami :) daj znac jak sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny z La Roche- Posay jest świetny. Myślę, że będziesz z niego zadowolona. Dla mnie olej kokosowy również jest niezastąpiony w codziennej pielęgnacji ciała. Świetnie nawilża i odżywia ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam wykończyć wszystkie kremy jakie mam w domu i przejść wlaśnie tylko na olej kokosowy ;-)

      Usuń
  3. Ciekawy jest ten produkt z kwasami, sama też robię sobie podobną kurację. Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości!

    Olej kokosowy to mój "must have" od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon w spreju znam i nawet się lubimy.

    OdpowiedzUsuń