wtorek, 9 lutego 2016

KOLEJNA REWELACJA- PEELINGUJĄCE DROBINKI OD AA

Ostatnio miałam sporo doczynienia z saszetkami różnych firm, wszystko dzięki mojej cioci. Sama nigdy po takie produkty nie sięgam, bo zawsze decyduję się na pełnowymiarowe kosmetyki.


AA, Technologia wieku, papaina, peelingujące drobinki, głęboki peeling wygładzający




Od producenta:
Dzięki połączeniu enzymatycznego składnika złuszczającego i mechanicznych mikrogranulek peeling doskonale oczyszcza i wygładza skórę, przywracając jej świeżość i blask. 


GŁĘBOKO WYGŁADZA
Peelingujące mikrodrobinki pobudzają mikrokrążenie, a w połączeniu z enzymem z owoców papai usuwają obumarłe komórki naskórka, przywracając skórze niezrównaną gładkość, świeżość i blask. 

ODŻYWIA I CHRONI PRZED PRZESUSZENIEM
Masło shea wraz z witaminą E doskonale regenerują skórę, a kwas hialuronowy i gliceryna zapewniają jej optymalne nawilżenie i miękkość.

WZMACNIA FUNKCJE OCHRONNE I ŁAGODZI
Prowitamina B5, alantoina i wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS zwiększa tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyna nadwrażliwości.

Moja opinia:
Rewelacja.
Skóra świetnie oczyszczona z martwego naskórka, gładka w dotyku, a co najważniejsze nawilżona i odświeżona.
 Skóra nie jest zaczerwieniona, koloryt wyrównany.
Jestem bardzo zadowolona z efektów jaki uzyskałam po użyciu tego peelingu.
 Połączenie peelingu enzymatycznego z drobinkami ścierającymi to strzał w 10.

Jest to produkt godny uwagi i na pewno znów po niego sięgnę na zmianę z peel-of z Bielendy.


5 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetny peeling. Dość dawno nie miałam już produktów z AA, ale pamiętam, że kiedyś byłam całkiem zadowolona z ich kremów. Peelingu z AA chyba nigdy nie używałam. Wydaje się być wartym wypróbowania. Ogromny plus za masło shea i kwas hialuronowy w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te składniki rzadko występują w peelingach, tutaj to wielki plus od firmy ;-)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji go poznać, ale mam problem z pękającymi naczyńkami i unikam mechanicznych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pękających naczynkjach także można używać tego typu peelingów. Sama mam problemy z naczynkami, dlatego scruby bardzo delikatnie rozmasowuję na twarzy.

      Usuń