wtorek, 1 grudnia 2015

Ratujemy paznokcie- EVREE, Max repair- regenerujące serum do paznokci


             Dzisiejszy post będzie poświęcony paznokciom. 

Ostatnio moje paznokcie trochę przeszły, zaczynając od ciągłej zmiany koloru, czy to zwykłego czy hybrydowego manicure, ponieważ nie lubię długo nosić jednego koloru, później było szkolenie z przedłużania paznokcia metodą akrylową i żelową, o ile założenie nie było szkodliwe to zdjęcie strasznie je zniszczyło. Stały się delikatne i łamliwe, wystarczy lekki nacisk, a one już się wyginają. Na domiar złego babcia poprosiła mnie bym pomogła jej z tapczanem i pobawiła się w tapicera, co dla moich palcy było wręcz zabójcze, paznokcie połamane, palce poobijane i całe w krwiaczkach. Dorzucę jeszcze to, że moje skórki strasznie ostatnio wyschły i się zadzierają.

Na szczęście na pomoc przyszło  

Sama pewnie bym po nie nie sięgnęła, ale dostałam je od cioci. Stwierdziłam, że skoro już mam to spróbuję. Ku mojemu zdziwieniu serum spisało się super,Paznokcie są coraz mocniejsze mimo tego, że stosuję to serum niezbyt systematycznie, skórki także są lepiej nawilżone, nie zadzierają się już bardziej niż są. 

Wygodny pędzelek pozwala na małe zużycie preparatu i lepiej rozprowadza się go w zakamarki wokół wału paznokciowego. Samo serum znajduje się w miękkiej tubce. 


Serum znajdziecie w Rossmannie. Nie wiem ile kosztuje dokładanie, ale jest to bardzo niska cena, dlatego warto spróbować.

Gwarancja producenta:
"Działanie serum do paznokci Evrēe Max Repair:
- regeneruje, wzmacnia i wygładza,
- przywraca naturalną barwę i blask,
- nawilża, zmiękcza i ujednolica naskórek wokół paznokci.
Formuła serum szybko się wchłania."

Składniki aktywne zawarte w produkcie:
- olejek oliwkowy,
- olejek winogronowy,
- olejek makadamia,
- olejek ostropestowy,
- olejek awokado,
- olejek abisyński,
- olejek arganowy,
- olejek jojoba.

Skład INCI: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco Caprylate/Caprate, Macadamia oil, Silybum Marianum Seed Oil, Avocado (Persea Gratissima ) Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Terpinen-4-ol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid.
Czytając skład widzimy, że wyżej wymienione olejki są w dużej ilości, ponieważ znajdują się na samym początku, jest to pocieszające ponieważ to właśnie one odpowiadają za działanie produktów w którym się znajdują, reszta składników to tylko dodatki, np konserwanty, czy czynniki odpowiadające za otrzymanie odpowiedniego pH.

A teraz pochwalę się wam moimi serwetkowymi paznokciami. 


3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak zadziałałby ten produkt na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę na ten preparat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo właśnie tego potrzebowałam ;D

    http://patrycja-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń