poniedziałek, 14 grudnia 2015

Dzisiejsze zakupy- haul

Dziś chciałabym się Wam pochwalić swoimi mini zakupami. 
W drodze z pracy wstąpiłam do Rossmana na małe zakupy. 
Niestety lista była troszeczkę dłuższa, ale nie znalazłam idealnego dla mnie cienia do brwi, a za żelem i kredką nie przepadam. 
A oto moje zakupy: 


1. Szczotka Tangle Teezer Compact, wersja limitowana, teraz są w promocji za 43.99zł- na prezent pod choinkę
2. Tonik pielęgnacyjny firmy Rival de Loop, dla cery suchej i wrażliwej
3. Płyn do demakijażu oczu z olejkiem, Rival de Loop- dwufazowy
4.Fluid matujący z Under twenty
5. Gąbki do demakijażu, Calypso, Natural, Demake-up

Jestem ciekawa jak będą się spisywać produkty z Rival de Loop, z kremu tej firmy jestem bardzo zadowolona (recenzja wkrótce), dlatego też sięgnęłam po kolejne produkty tej firmy.

5 komentarzy:

  1. Ta szczotka jest piękna!! A gąbeczkk mam i sprawdzają się u mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem ciekawa jak się sprawdzą kosmetyki Rival de Loop:) zastanawiałam się nad tym płynem ostatnio ale ostatecznie go nie wziełam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo większość drażni mi oczy

    OdpowiedzUsuń