Dziś
przychodzę do Was z ostatnimi zakupami.
Buty
przychodzą w kolorowych pudełkach, które same wybieramy. Niestety
nie każde buty mają wszystkie pudełka do wyboru. Buty dostajemy w
zapakowane jak prezenty.
W każdym
„prezencie”znajdziemy kartkę z podziękowaniem i kilka
naklejek.
Kilka
słów o butach:
Pierwsze to półbuty dla mojej mamy. Wybrała sobie model RETRO
TRZEWIKI, w kolorze „żółtym”, dla mnie to bardziej
miedziany.
Buty
wyglądają na dobrze wykonane, jedyne co to boję się, że przy
lekkim deszczu mogą się rozkleić. Na pewno nie są to buty po
deszczu.
Wewnątrz buta mamy kraciastą
podszewkę.
Mama tak jak ja ma dość szeroką stopę i po
przymierzeniu stwierdziła, że są trochę za ciasne, mamy nadzieję,
że się rozbiją.
Cena:
69.90zł,
w promocji 29.90zł, my z rabatem 22% zapłaciłyśmy
23,32zł
Koleżanka zamówiła sobie białe
trampki SUMMER WIBE
Cena:
49,90zł,
z rabatem 38,92zł
Druga para to
moje półbuty, wybrałam najprostszy model FOREST
PATH,
mam dość szeroką stopę i nie każde buty jestem w stanie założyć,
a skoro nie można przymierzyć trzeba patrzeć na szerszą
podeszwę.
Niestety
tutaj wykonanie daje wiele do życzenia, nie wiem czy wytrzymają mi
chociaż miesiąc chodzenia. Wszędzie widać niedociągnięcia, a
posklejane są gorzej niż jakby to zrobił kilkunastolatek.
Buty
nie tylko na podeszwie ale i na całym bucie są brudne od kleju, co
nie wygląda estetycznie.
Na nodze wyglądają
nawet nieźle.
Cena:
59,90zł,
w promocji 29,90zł, z rabatem 23.32zł
Ostatnie
buty także są dla mnie. Są to sandały NANCY ESPADRILES, szare,
wiązane w kostce.
Idealnie nadają się na lato, posiadają
lekką 4cm koturn.
Sandałki są na
paskach, z kokardą z dość grubego materiału, natomiast wiąże
się je za pomocą sznurówki.
Z
jednej strony cieszy mnie fakt, że w tych butach moje haluksy są
mało widoczne, ale z drugiej strony paski przy małych palcach
niestety wchodzą między 4 palec a mały.
Tak
jak w przypadku butów które opisywałam wyżej tutaj także
wykonane są w niechlujny sposób.
Obcas
pokryty jest tak zwanym „słomianym warkoczem”, niestety warkocz
ten jest cały brudny od kleju, co wygląda tragicznie.
Cena:
39.90zł,
w promocji 29,90zł, z rabatem 23,32zł
Teraz
o samym sklepie:
Niestety
skleroza nie boli, w trakcie rejestracji pomyliłam adres mailowy,
potrzebny do zalogowania w sklepie oraz do otrzymania numeru nadania
przesyłki u kuriera i kod do skrzynki w paczkomacie. Wszystko
robiłam w niedzielę koło południa, wieczorem przypomniało mi się
o złym adresie więc czym prędzej zalogowałam się na stronie
sklepu (na szczęście udało się mimo braku potwierdzenia adresu
poprzez maila).
W poniedziałek dostałam potwierdzenie
dostarczenia przelewu za buty, ale brak maila od sklepu, że
przesyłka nadana.
Na stronie sklepu jest napisane 24-48h od złożenia zamówienia i otrzymaniu przelewu, ale gdy złożymy zamówienie w weekend przesyłka zostanie nadana zaraz kolejnego dnia roboczego, czyli w poniedziałek.
Kiedy napisałam do sklepu w poniedziałek po południu czemu na moim zamówieniu pisze, że nie zapłacono skoro ja już mam potwierdzenie, w odpowiedzi dostałam tylko tyle, że jeszcze nie sprawdzali przelewów.
Niby w porządku mają jeszcze czas, ale we wtorek dalej nie ma informacji o przesyłce.
Na stronie sklepu jest napisane 24-48h od złożenia zamówienia i otrzymaniu przelewu, ale gdy złożymy zamówienie w weekend przesyłka zostanie nadana zaraz kolejnego dnia roboczego, czyli w poniedziałek.
Kiedy napisałam do sklepu w poniedziałek po południu czemu na moim zamówieniu pisze, że nie zapłacono skoro ja już mam potwierdzenie, w odpowiedzi dostałam tylko tyle, że jeszcze nie sprawdzali przelewów.
Niby w porządku mają jeszcze czas, ale we wtorek dalej nie ma informacji o przesyłce.
Znowu koło
południa piszę o swoją przesyłkę i o tym, że nie mam maila o
przesyłce, okazało się że na adresie widnieje pomylony adres
mailowy, i że przesyłka nie nadana, poprosiłam o zmianę na
poprawny, oczywiście dostałam odpowiedź „adres został
zmieniony”.
Mówię super, udało się, będę wiedziała kiedy paczka znajdzie się w posiadaniu InPostu.
W środę dalej nic i w czwartek także cisza.
Mówię super, udało się, będę wiedziała kiedy paczka znajdzie się w posiadaniu InPostu.
W środę dalej nic i w czwartek także cisza.
W końcu w piątek rano dostaję
SMS'a od InPostu o paczce z numerem do skrzynki.
Myślę „Lepiej późno niż wcale”.
Myślę „Lepiej późno niż wcale”.
Wieczorem pojechałam do paczkomatu i
odebrałam tak wyczekiwaną paczkę.
Spojrzałam z ciekawością
na informacje znajdujące się na naklejce na paczce, a tam adres
mailowy nie zmieniony, dlatego nie miałam żadnego maila odnośnie
nadania paczki.
Moja
opinia:
Buty
nie warte uwagi jak na mój gust. Nie będzie mi szkoda jak szybko
się rozlecą, taka niska cena jaką za nie zapłaciłam powinna
widnieć jako cena początkowa a nie po rabatach i promocjach, ale
cóż widocznie się cenią.
Nadanie przesyłki też daje wiele
do życzenia, w regulaminie 24-48h, a tak naprawdę wyszło 2 razy
więcej. Masakra.
Ostatni zakup na tej stronce.
Miałyście
podobne wpadki przy zamawianiu przez internet?
Opakowania wyglądają rewelacyjnie, ale w tym wypadku chyba sprawdziłoby się stwierdzenie, że czasami opakowanie prezentu fajniejsze niż sam prezent. Szczerze powiedziawszy to jakość butów wypada fatalnie, a szkoda bo wizualnie prezentują się naprawdę ciekawie.
OdpowiedzUsuńW 100% się zgadzam, a buty świetnie wyglądają jedynie z daleka :-(
UsuńJejkuś jakie cudne opakowania <3 Aż chce się kupować ;D
OdpowiedzUsuńAle nie warto kupować butów tylko ze względu na piękne opakowanie
UsuńO tak, to zamowienie nam nie wyszlo. Wg mnie niestety rozmiar buta (trampka) jest przekłamany. Zamowilam 37 wg skali podanej na storonie, a trampki pasowaly na moją mame ktora nosi 39 (ja więc po prostu się w nich utopiłam). Wykonanie takie sobie, jak za taka cene to mozna przebolec. Pudełka oczywiscie piękne, miętowe juz zdobi moją półkę. Niestety więcej niz z tego sklepu nie zamówię :( Buziaki Dianuś :*
OdpowiedzUsuńMoże tow ina tego że końcówka kolekcji i takie ostatnie wadliwe sztuki w promocji wysprzedają. Aczkolwiek trzeba przyznać, że pudełka mają cudowne, ale mimo wszystko reklamowałabym te buty.
OdpowiedzUsuńTe same buty są w sklepie obuwniczym Viola (mają kilkaset sklepów w całej Polsce). A ceny niższe.
OdpowiedzUsuńButy ze sklepu Renee to najgorsza jakość z jaką dotąd się spotkałam. Ponadto nie uznają oczywistych reklamacji. Ostrzegam przed zakupem w tym sklepie.
OdpowiedzUsuńile butów! kocham buty :D
OdpowiedzUsuńA ja jestem zadowolona z zakupów w sklepie renee. Mam wrażenie, że jakość oferowanego obuwia stale wzrasta, można upolować niezłe perełki w naprawdę atrakcyjnych cenach. Duży wybór, miła obsługa, ogólnie bardzo na tak. W sukienkach z tego sklepu jestem zakochana :)
OdpowiedzUsuńRównież jestem na tak! Sklep poleciła mi koleżanka i od tamtej pory stale zaglądam. Duży wybór, atrakcyjne ceny, a obsługa pomocna, miła i konkretna.
OdpowiedzUsuńTeraz zastanawiam się nad modną w tym sezonie kurtką jeansową z ich stronki https://www.renee.pl/niebieska-kurtka-be-mad-about
Też kupiłam buty i po dwóch godzinach chodzenia buty się rozklwił przy pasku
OdpowiedzUsuńDostawa bardzo szybka
.
OdpowiedzUsuńInaczej jak pierwszy raz kupujemy w jakimś sklepie, a inaczej jak mamy sprawdzone i do których chętnie wracamy. Sklepy oferują też różne programy lojalnościowe https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac . Przedsiębiorcy również coraz bardziej się starają.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńButki fajne, szczególnie te pierwsze. Jednak jak piszesz wykonanie bardzo nieudane. Mam nadzieję, że oddali ci pieniadze za nie albo chociaż wymienili na inną parę. Ciekaw jestem czy tak wygląda cała ich produkcja czy to był tylko wypadek przy pracy.
OdpowiedzUsuńJa również jestem niezadowolona kupiłam 2 miesiące temu śniegowce
OdpowiedzUsuńWczoraj wracając z pracy poczułam mokrą stopę
po przyjściu do domu okazało się że pękła podeszwa
Śniegu jeszcze nie było tylko padał lekki deszcz
Będę składała reklamacje
Mam nadzieję że problem zostanie szybko rozwiązany 😐
A to powiem szczerze, że ja akurat chętnie robię zakupy na stronach tego typu, moja żona również i bardzo chętnie decyduję się na sklepy, które w ofercie mają system płatności https://www.przelewy24.pl/ Wydaje mi się, że każdy powinien sprawdzić, skorzystać i zobaczyć.
OdpowiedzUsuńCiekawe zakupy i fajnie, że kupiłaś coś, co Ci się podoba, ale trzeba przyznać, że takie buty na pewno nie są dla mnie. Ja zdecydowanie wolę bardziej modne buty sportowe, nawet jeśli miałyby być to mało kobiece propozycje. Bardziej podobają mi się propozycje na stronie https://butymodne.pl/ Można tam znaleźć coś dla siebie.
OdpowiedzUsuńDodając ostatni post odnośnie rozmiarówki Renee (https://rozmiary.com.pl/renee/) sprawdziliśmy dziesiątki blogów i wpisów na temat tego sklepu. Chyba nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą, która ma taką opinię o sklepie. Jak długo jeszcze będzie na rynku? Nie wiadomo, ale jak widać już 4 lata są dostępni. Zapewne cena obuwia przyciąga klientów.
OdpowiedzUsuńCzego można było się spodziewać po takich cenach? Przecież sklep bierze jeszcze marżę, kosztuje transport, obsługa i magazynowanie. Na materiały i robociznę zostają grosze. Buty trzeba kupować ze skóry i cena powinna być 200 zł minimum.
OdpowiedzUsuńNie wiem co bym zrobiła zostawiła w opakowaniu te buty i czerpała radość z takich opakowań czy nie...
OdpowiedzUsuń