wtorek, 5 lipca 2016

GARNIER deodorant, NEO


Szukasz idealnej ochrony przed poceniem, może to właśnie to czego szukasz. 

Dziś przedstawiam Wam mój „deodorant”, idealny produkt którego zawsze szukałam, a mianowicie mowa tu o NEO- intensywny antyperspirant, niewidoczny suchy krem od GARNIERA.
Ja mam wersje „SHOWER CLEAN”



Od producenta:
Pierwszy antyperspirant od Garniera o formule suchego kremu zawierający 80% składników pielęgnacyjnych, by chronić delikatną skórę pod pachami.


NEO antyperspirant nowej generacji GARNIERA
-intensywna ochrona 48h
-regeneracja i miękkość skóry
-niewidoczny na skórze i ubraniach

ZAPACH: Czysty i świeży zapach cytrusów.

JAK STOSOWAĆ: Delikatnie wyciśnij niewielką ilość produktu. Użyłaś odpowiednią ilość produktu, jeżeli krem natychmiast wchłonął się do sucha.”



Moja opinia:



Antyperspirant znajduje się w tubce, bardzo podobnej do tubek z kremem do rąk. Opakowanie zakończone jest gumowym dozownikiem, z cieniutkimi, długimi nacięciami. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy wycisnąć odpowiednią ilość preparatu. 
Zapach jest przyjemny, choć ja nie czuję cytrusów, a raczej lekki mydlany, ale nie duszący zapach. Uwielbiam tego typu „aromaty”, ponieważ zapachowe antyperspiranty gryzą się z perfumami, a to one mają być naszą wizytówką, a nie produkty przeciw poceniu. 



Neo Garniera spisuje się rewelacyjnie, działa przez cały dzień, nie wierzę w to że jego działanie to aż 48godzin, bo to nie jest możliwe. Niweluje przykre zapachy i zmniejsza uczucie wilgoci. 
Nie podrażnia, u mnie to cud, bo większość produktów tego typu strasznie działa na moją skórę pod pachami, zawsze kończyło się wysypką, zaczerwienieniem i swędzeniem, ale nie w tym przypadku. 
Nasze pachy są narażone na uszkodzenia mechaniczne z powodu depilacji, ale dzięki składnikom pielęgnacyjnym problemy z nadwrażliwością znikają.

Skład: Aqua / Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba / Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth- 100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate.  

4 komentarze:

  1. Jeszcze go nie widziałam na angielskich półkach.
    Serdecznie zapraszam Cię na mój blog, a na nim wpis o podkładzie Marc Jacobs, a już wkrótce rozdanie i pomadka Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu suchy? Super! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za dezodorantmai w kremach, ale ten ma same plusy

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń