wtorek, 14 czerwca 2016

Niezbyt udane zakupy- RENEE.PL

Dziś przychodzę do Was z ostatnimi zakupami. 


Wraz z przyjaciółką 
(klik do jej bloga) oraz mamą zamówiłyśmy buty ze strony www.renee.pl



Buty przychodzą w kolorowych pudełkach, które same wybieramy. Niestety nie każde buty mają wszystkie pudełka do wyboru. Buty dostajemy w zapakowane jak prezenty.







W każdym „prezencie”znajdziemy kartkę z podziękowaniem i kilka naklejek.







Kilka słów o butach:







Pierwsze to półbuty dla mojej mamy. Wybrała sobie model RETRO TRZEWIKI, w kolorze „żółtym”, dla mnie to bardziej miedziany.



Buty wyglądają na dobrze wykonane, jedyne co to boję się, że przy lekkim deszczu mogą się rozkleić. Na pewno nie są to buty po deszczu.







Wewnątrz buta mamy kraciastą podszewkę. 
Mama tak jak ja ma dość szeroką stopę i po przymierzeniu stwierdziła, że są trochę za ciasne, mamy nadzieję, że się rozbiją.



Cena: 69.90zł, w promocji 29.90zł, my z rabatem 22% zapłaciłyśmy 23,32zł







Koleżanka zamówiła sobie białe trampki SUMMER WIBE



Cena: 49,90zł, z rabatem 38,92zł







Druga para to moje półbuty, wybrałam najprostszy model FOREST PATH, mam dość szeroką stopę i nie każde buty jestem w stanie założyć, a skoro nie można przymierzyć trzeba patrzeć na szerszą podeszwę.






Niestety tutaj wykonanie daje wiele do życzenia, nie wiem czy wytrzymają mi chociaż miesiąc chodzenia. Wszędzie widać niedociągnięcia, a posklejane są gorzej niż jakby to zrobił kilkunastolatek.







Buty nie tylko na podeszwie ale i na całym bucie są brudne od kleju, co nie wygląda estetycznie.







Na nodze wyglądają nawet nieźle.



Cena: 59,90zł, w promocji 29,90zł, z rabatem 23.32zł








Ostatnie buty także są dla mnie. Są to sandały NANCY ESPADRILES, szare, wiązane w kostce.
Idealnie nadają się na lato, posiadają lekką 4cm koturn.







Sandałki są na paskach, z kokardą z dość grubego materiału, natomiast wiąże się je za pomocą sznurówki. 







Z jednej strony cieszy mnie fakt, że w tych butach moje haluksy są mało widoczne, ale z drugiej strony paski przy małych palcach niestety wchodzą między 4 palec a mały.







Tak jak w przypadku butów które opisywałam wyżej tutaj także wykonane są w niechlujny sposób.







Obcas pokryty jest tak zwanym „słomianym warkoczem”, niestety warkocz ten jest cały brudny od kleju, co wygląda tragicznie.


Cena: 39.90zł, w promocji 29,90zł, z rabatem 23,32zł


Teraz o samym sklepie:

Niestety skleroza nie boli, w trakcie rejestracji pomyliłam adres mailowy, potrzebny do zalogowania w sklepie oraz do otrzymania numeru nadania przesyłki u kuriera i kod do skrzynki w paczkomacie. Wszystko robiłam w niedzielę koło południa, wieczorem przypomniało mi się o złym adresie więc czym prędzej zalogowałam się na stronie sklepu (na szczęście udało się mimo braku potwierdzenia adresu poprzez maila).
 
W poniedziałek dostałam potwierdzenie dostarczenia przelewu za buty, ale brak maila od sklepu, że przesyłka nadana.
Na stronie sklepu jest napisane 24-48h od złożenia zamówienia i otrzymaniu przelewu, ale gdy złożymy zamówienie w weekend przesyłka zostanie nadana zaraz kolejnego dnia roboczego, czyli w poniedziałek.

Kiedy napisałam do sklepu w poniedziałek po południu czemu na moim zamówieniu pisze, że nie zapłacono skoro ja już mam potwierdzenie, w odpowiedzi dostałam tylko tyle, że jeszcze nie sprawdzali przelewów.
Niby w porządku mają jeszcze czas, ale we wtorek dalej nie ma informacji o przesyłce.
 
Znowu koło południa piszę o swoją przesyłkę i o tym, że nie mam maila o przesyłce, okazało się że na adresie widnieje pomylony adres mailowy, i że przesyłka nie nadana, poprosiłam o zmianę na poprawny, oczywiście dostałam odpowiedź „adres został zmieniony”.
Mówię super, udało się, będę wiedziała kiedy paczka znajdzie się w posiadaniu InPostu.

W środę dalej nic
i w czwartek także cisza.
W końcu w piątek rano dostaję SMS'a od InPostu o paczce z numerem do skrzynki.
Myślę „Lepiej późno niż wcale”. 
Wieczorem pojechałam do paczkomatu i odebrałam tak wyczekiwaną paczkę.
Spojrzałam z ciekawością na informacje znajdujące się na naklejce na paczce, a tam adres mailowy nie zmieniony, dlatego nie miałam żadnego maila odnośnie nadania paczki.



Moja opinia:

Buty nie warte uwagi jak na mój gust. Nie będzie mi szkoda jak szybko się rozlecą, taka niska cena jaką za nie zapłaciłam powinna widnieć jako cena początkowa a nie po rabatach i promocjach, ale cóż widocznie się cenią.
Nadanie przesyłki też daje wiele do życzenia, w regulaminie 24-48h, a tak naprawdę wyszło 2 razy więcej. Masakra.
Ostatni zakup na tej stronce.



Miałyście podobne wpadki przy zamawianiu przez internet? 








23 komentarze:

  1. Opakowania wyglądają rewelacyjnie, ale w tym wypadku chyba sprawdziłoby się stwierdzenie, że czasami opakowanie prezentu fajniejsze niż sam prezent. Szczerze powiedziawszy to jakość butów wypada fatalnie, a szkoda bo wizualnie prezentują się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się zgadzam, a buty świetnie wyglądają jedynie z daleka :-(

      Usuń
  2. Jejkuś jakie cudne opakowania <3 Aż chce się kupować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie warto kupować butów tylko ze względu na piękne opakowanie

      Usuń
  3. O tak, to zamowienie nam nie wyszlo. Wg mnie niestety rozmiar buta (trampka) jest przekłamany. Zamowilam 37 wg skali podanej na storonie, a trampki pasowaly na moją mame ktora nosi 39 (ja więc po prostu się w nich utopiłam). Wykonanie takie sobie, jak za taka cene to mozna przebolec. Pudełka oczywiscie piękne, miętowe juz zdobi moją półkę. Niestety więcej niz z tego sklepu nie zamówię :( Buziaki Dianuś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tow ina tego że końcówka kolekcji i takie ostatnie wadliwe sztuki w promocji wysprzedają. Aczkolwiek trzeba przyznać, że pudełka mają cudowne, ale mimo wszystko reklamowałabym te buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te same buty są w sklepie obuwniczym Viola (mają kilkaset sklepów w całej Polsce). A ceny niższe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty ze sklepu Renee to najgorsza jakość z jaką dotąd się spotkałam. Ponadto nie uznają oczywistych reklamacji. Ostrzegam przed zakupem w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem zadowolona z zakupów w sklepie renee. Mam wrażenie, że jakość oferowanego obuwia stale wzrasta, można upolować niezłe perełki w naprawdę atrakcyjnych cenach. Duży wybór, miła obsługa, ogólnie bardzo na tak. W sukienkach z tego sklepu jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem na tak! Sklep poleciła mi koleżanka i od tamtej pory stale zaglądam. Duży wybór, atrakcyjne ceny, a obsługa pomocna, miła i konkretna.

    Teraz zastanawiam się nad modną w tym sezonie kurtką jeansową z ich stronki https://www.renee.pl/niebieska-kurtka-be-mad-about

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam buty i po dwóch godzinach chodzenia buty się rozklwił przy pasku
    Dostawa bardzo szybka

    OdpowiedzUsuń
  10. Inaczej jak pierwszy raz kupujemy w jakimś sklepie, a inaczej jak mamy sprawdzone i do których chętnie wracamy. Sklepy oferują też różne programy lojalnościowe https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac . Przedsiębiorcy również coraz bardziej się starają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki fajne, szczególnie te pierwsze. Jednak jak piszesz wykonanie bardzo nieudane. Mam nadzieję, że oddali ci pieniadze za nie albo chociaż wymienili na inną parę. Ciekaw jestem czy tak wygląda cała ich produkcja czy to był tylko wypadek przy pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem niezadowolona kupiłam 2 miesiące temu śniegowce
    Wczoraj wracając z pracy poczułam mokrą stopę
    po przyjściu do domu okazało się że pękła podeszwa
    Śniegu jeszcze nie było tylko padał lekki deszcz
    Będę składała reklamacje
    Mam nadzieję że problem zostanie szybko rozwiązany 😐

    OdpowiedzUsuń
  15. A to powiem szczerze, że ja akurat chętnie robię zakupy na stronach tego typu, moja żona również i bardzo chętnie decyduję się na sklepy, które w ofercie mają system płatności https://www.przelewy24.pl/ Wydaje mi się, że każdy powinien sprawdzić, skorzystać i zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zakupy i fajnie, że kupiłaś coś, co Ci się podoba, ale trzeba przyznać, że takie buty na pewno nie są dla mnie. Ja zdecydowanie wolę bardziej modne buty sportowe, nawet jeśli miałyby być to mało kobiece propozycje. Bardziej podobają mi się propozycje na stronie https://butymodne.pl/ Można tam znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodając ostatni post odnośnie rozmiarówki Renee (https://rozmiary.com.pl/renee/) sprawdziliśmy dziesiątki blogów i wpisów na temat tego sklepu. Chyba nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą, która ma taką opinię o sklepie. Jak długo jeszcze będzie na rynku? Nie wiadomo, ale jak widać już 4 lata są dostępni. Zapewne cena obuwia przyciąga klientów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czego można było się spodziewać po takich cenach? Przecież sklep bierze jeszcze marżę, kosztuje transport, obsługa i magazynowanie. Na materiały i robociznę zostają grosze. Buty trzeba kupować ze skóry i cena powinna być 200 zł minimum.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co bym zrobiła zostawiła w opakowaniu te buty i czerpała radość z takich opakowań czy nie...

    OdpowiedzUsuń