wtorek, 12 stycznia 2016

Perfecta, Express mask, Moc rozświetlenia- czy naprawdę działa?

Perfecta, Express mask, moc rozświetlenia, koktajlowa maseczka sos.

Maseczka rozświetlająca z 24karatowym złotem i kwasem hialuronowym.
Sprawdziłam ostatnio moc tej maseczki, czy mnie zachwyciła?
Zapraszam do przeczytania całego postu :)




Od producenta:
Błyskawicznie rozświetlająca maseczka - USUWA Z TWARZY OZNAKI ZMĘCZENIA.
Idealna jako SOS przed wyjściem.
90% BŁYSKAWICZNE ODŚWIEŻENIE CERY
*JUŻ PO 1 APLIKACJI

Produkt polecany do:
Cery wymagającej szybkiej regeneracji, z oznakami zmęczenia, stresu i niedotlenienia, bez ograniczenia wieku.

Jak działa?
-CZYSTE 24-KARATOWE ZŁOTO- rewelacyjnie odmładza niwelując zmarszczki i oznaki wiotczenia skóry.
-KWAS HIALURONOWYsilnie nawilża zapewniając cerze zdrowy wygląd przez wiele godzin.
-WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK 3Dnatychmiastowo wygładza wszelkie niedoskonałości cery oraz nadaje skórze jedwabistą gładkość, jędrność i właściwe napięcie.
-ROZŚWIETLAJĄCE PIGMENTYożywiają cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia.

MASECZKA NIEZMYWALNA.

EFEKTY:
BŁYSKAWICZNE ODŚWIEŻENIE, WYGŁADZENIE i UDOSKONALENIE CERY.




Moje odczucia:
Dla mnie jest to coś mega zbędnego i denerwującego. Dlaczego tak jest?
Maska posiada bardzo, podkreślam bardzo dużo drobinek, są to zapewne opiłki złota. Na saszetce pisało że starczy na 2 aplikacje, dla mnie byłyby to 3-4. Po nałożeniu kremu a twarz i spojrzeniu w lustro po około 15 minutach, czyli po wchłonięciu preparatu w skórę, przeraziłam się. Wyglądałam dosłownie jak bombka na choince, taka brokatowa. Chciałam zmyć z siebie to „złoto”, nie pomogło nic, nawet żele do demakijażu, cały czas się błyszczałam od drobinek.
Jedyny plus który zauważyłam to znaczna poprawa kondycji skóry, stała się bardzo miła w dotyku. 

Z powodu „świecenia” na twarzy wyrzuciłam resztę do kosza, na pewno nie nałożyłabym na nią makijażu i nie wyszłabym na żadną imprezę.




Skład: Aqua, Hydrogenated Poly-1-Decene, Glycerin, Carbomer, Imperata Cylindrica Root Extract, PEG-8, Hyaluronic Acid, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica, Acetyl Heptapeptide-9, Colloidal Gold, Mica, CI 77891, Tin Oxide, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Ceteareth-25, Ceteareth-20, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Disodium EDTA, BHA, Parfum

3 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo średnio wypadł ten produkt. Fajnie, że wygładza, ale ta walka ze złotem skutecznie zniechęca mnie do tego produktu. I tak jak piszesz - na pewno nie do zastosowania przed wielkim wyjściem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dianuś jako bombka? Czemu nie :D Przynajmniej producent nie kłamał, że maska rozświetla :D Ale fakt.. nadaje się do kosza :-/

    OdpowiedzUsuń