środa, 6 stycznia 2016

DIY- idealny prezent

Dziś chciałam Wam pokazać jak samemu możemy zrobić super prezent na każdą okazję.
Album zrobiłam z okazji urodzin mojego narzeczonego.




Szukałam po sklepach takiego, gdzie sama będę mogła przykleić zdjęcie i coś napisać, a nie tylko powkładać zdjęcia i tyle.
Nie jest to zwykły album ze zdjęciami, są to nasze wspólne chwile, pierwsze spotkania, wyjścia, wyjazdy i wspomnienia.  



Teksty czerpałam z internetu, czcionkę również znalazłam w internecie. Nie jestem idealnym kaligrafem, ale z pomocą przyszedł mi ołówek i gumka, jeśli któraś litera nie wyszła mi idealnie. Później poprawiałam wszystko długopisem. 




Nie wszystkie kartki mają zdjęcia, ponieważ trudno było mi dopasować odpowiednie zdjęcie. Daty wpisów i zdjęć także niekiedy nie są ze sobą spójne, niekiedy różnica jest kilku miesięcy, ale tak jak mówiłam nie chodzi tu o same zdjęcia, tylko o nasze chwile.





Teksty oczywiście nie brałam w dosłownym znaczeniu, ponieważ nie zawsze można było znaleźć taki który by idealnie pasował do sytuacji, albo po prostu chodziło mi o efekt tajemniczy, by obdarowany mógł się pogłówkować o jaka sytuacje chodziło.





Narzeczony bardzo ucieszył się z prezentu, poprosił mnie również o dalsze uzupełniania, co oczywiście z miłą chęcią zrobię, bo w końcu to nasza wspólna pamiątka i historia życia. Oczywiście był bardzo zdziwiony że pamiętam dokładnie wszystkie daty związane z nami, od pierwszego spotkania, po kino z wspólnymi znajomymi, aż wreszcie po pierwszą kawę i Nasze wspólne pierwsze wyjazdy.


19 komentarzy:

  1. wow świetny pomysł, ja uwielbiam oglądać zdjęcia, właśnie w takiej papierowej formie a nie na komputerze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy taki podarunek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Takie personalizowane prezenty lubię dawać i dostawać najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł !!! akurat niedługo mam rocznice z narzeczonym i to byłby piękny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam taki album na święta od swojego chłopaka! Najlepszy prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent jest świetny, ja mam podobny od siostry i dla niej także taki sam zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O faktycznie świetny, chciałabym dostać taki prezent;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, bardzo kreatywny pomysł! :* i super wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) takie spersonalizowane prezenty są najlepsze

      Usuń
  9. Świetny pomysł na prezent. Myślę, że z całą pewnością osoba nim obdarowana go doceni :)

    OdpowiedzUsuń