środa, 23 marca 2016

MUST HAVE- Neutrogena, skoncentrowany krem do rąk

Dziś przedstawię Wam krem, który ratował moje dłonie w okresie zimy i mrozu.

Zapewne nie tylko ja w okresie jesienno-zimowym mam problem z pękającą skórą na dłoniach. Dla mnie jest to o tyle kłopotliwe, że dochodzi nawet do krwawych ranek, nie jest to ani miłe ani estetyczne, zwłaszcza w pracy w salonie. Ręce wyglądają wtedy na zaniedbane, brudne i pocięte jakby „kolcami róży”.

Na ratunek przyszła mi firma NORWEGIAN FORMULA, serii NEUTROGENA.




Jest to skoncentrowany krem do rąk, przynoszący natychmiastową ulgę dla suchych, spierzchniętych dłoni. Wystarczy odrobina, by nasze dłonie poczuły ulgę. Krem ten tworzony jest we współpracy z dermatologami.

Od producenta:

Natychmiastowa, trwała ulga nawet dla najbardziej suchych dłoni. Odrobina tej wzbogaconej w glicerynę formuły, przynosi natychmiastową ulgę oraz chroni suche, spierzchnięte dłonie. Nawet w najbardziej surowych warunkach sprawia, że dłonie są bardziej miękkie i gładkie.
Silnie skoncentrowany, bardzo wydajny - wystarcza na ponad 200 zastosowań. Stworzony we współpracy z dermatologami. Testowany dermatologicznie.”



Moja opinia:
Krem znajduje się w dość niskiej, miękkiej tubce. Niestety źle się go wyciska, jest to spowodowane dość gęstą konsystencją. Sam produkt wygląda dość zwyczajnie, półprzeźroczysta konsystencja, zapach przypomina mi roztopioną parafinę. 





Po wyciśnięciu kremu z tubki oraz długim i ciężkim etapie wsmarowywania nasze dłonie są zabezpieczone przed środowiskiem zewnętrznym
W moim odczuciu jest to efekt podobny do wsmarowania płynnej parafiny, ponieważ zostaje cieniutka, tłusta warstwa.
Ręce są gładkie i odżywione, nie mam już problemu z popękaną skórą

Jest to mój MUST HAVE jeśli chodzi o zimową pielęgnację.

A jakie są Wasze sposoby na pielęgnację skóry rąk w czasie zimy?


Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Dilauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.  

6 komentarzy:

  1. kocham kremy do rąk z Neutrogeny, ale wybieram wersję malinową, bo pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zarówno kremy jak i balsamy do ciała tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, używam z Kneipp :0 a raczej ostatnio przestałam i moje dłonie strasznie się wysuszyły :(
    również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na dłonie najlepiej sprawdza się maść z witaminą A ;)

    OdpowiedzUsuń