środa, 16 września 2015

DIY- organizacja przestrzeni

Witam!
Dziś chciałam się wam pochwalić moimi "pomocnikami" w sprawie organizacji przestrzeni. Dzięki nim wszystko ma swoje miejsce i łatwo jest znaleźć potrzebne rzeczy, ponieważ zawsze są na swoim miejscu.
Oto pierwszy z nich:
                                           

Zapewne wiele razy mijaliście na półkach sklepowych takie słoiczki. Środkowy słoik jest po kawie, boczne słoiczki kupiłam z musztardą. Kiedyś moja mama kupiła suszki i zasiała je w ogródku, kilka z nich wykorzystałam do udekorowania pokoju. Tutaj przykleiłam je klejem na gorąco do wieczek słoiczków. Jest to idealny sposób na to by moje waciki, patyczki i wata do zmywania paznokci były czyste i zawsze pod ręką.

Następnymi pomocnikami są:
                                              

Zawsze miałam problem z bałaganem na półkach, nigdy nie mogłam nic znaleźć, a i branie rzeczy znajdujących się z tyłu było uciążliwe.
Wpadłam na pewien pomysł, miałam kilka pustych pudełek po butach i pomyślałam, że będą idealne do organizacji mojego bałaganu. W domu znalazłam również gruby sznurek i niepotrzebny już stary sznurek od snopowiązałki.
Wraz z mamą ugotowałyśmy klei z mąki i wody (sposób podobny jak przy gotowaniu budyniu):
1 szklankę wody zagotować
1/2 szklanki zimnej wody, rozrobić w niej 2-3 łyżki mąki pszennej
do gotującej wody wlewamy rozrobioną masę mieszając ok 2-3 min
 W pudełkach zrobiłam dziurki przez które przewiązałam kawałki grubego sznurka- uszy do przenoszenia. Następnie zaczęłam przyklejać sznurek od snopowiązałki na boki pudełka, zaczynając od spodu ścianek tak by sznurek lepiej się trzymał. Gdy wszystko wyschło widoczne były szczeliny między sznurkiem, które zakleiłam kawałkami sznurka klejem na gorąco.

4 komentarze:

  1. Świetne pomysły :) Ja też zawsze wykorzystuję różnego rodzaju pudełka do przechowywania drobiazgów (tak mieszkają np. moje bransoletki czy lakiery do paznokci). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyki to jeden z najlepszych sposobów,sama mam ich mnóstwo :-)

    OdpowiedzUsuń