wtorek, 4 sierpnia 2015

Mój nowy sposób na piękne stopy

Dziś chciałam opowiedzieć trochę o "Złuszczającej masce do stóp" firmy L'biotica. Jest to maska w formie nasączonych skarpetek.
                                                         



                                                 

Jest to prosty i efektowny domowy zabieg pozbycia się niechcianego zgrubiałego naskórka. Skarpetki zamknięte są szczelnie w specjalnym woreczku, należy je wyjąć i przeciąć nożyczkami w zaznaczonym miejscu. Rozmiar jest uniwersalny, dlatego nie należy się przestraszyć, że są aż kilka rozmiarów za duże.

Na opakowaniu znajduje się przydatna rada, żeby założyć bawełniane skarpetki, wtedy maska lepiej trzyma się na nodze i lepiej przylega do stopy. Skarpetki zakładamy na 60-90minut.
W składzie znajdują się kwasy roślinne odpowiedzialne za złuszczanie, ale i mocznik, ekstrakt z papai i cytryny, a także wyciąg z rumianku pielęgnujące naszą skórę.

Jak widać w składzie INCI w tej masce znajdziemy dużo dobrego:

                               

A teraz moje odczucia.
Po założeniu skarpetek poczułam chłód, ale po pewnym czasie zaczęło mnie piec i czułam, że moje stopy robią się gorące. Wytrzymałam tylko 45minut. Po zmyciu maski ze stóp skóra była miękka i nawilżona. W moim przypadku złuszczanie zaczęło się po 2 dniach, a nie po 4 jak pisze na opakowaniu, także dla mnie jest to wielki plus.
Jedna uwaga ode mnie, jeśli macie możliwość podzielić się skarpetkami z mamą, siostrą, czy nawet swoim facetem zróbcie to. Ja po zdjęciu swoich skarpetek dałam mamie by je założyła. Efekt był ten sam co u mnie, tyle, że mama mogła je trzymać 90minut, bo nie odczuwała żadnego dyskomfortu i schodziły jej dużo większe płaty niż u mnie, więc szybciej przestało się jej łuszczyć.

Zabieg ten możemy powtórzyć nie szybciej niż po upływie 30dni.

Oto efekty po pierwszym zabiegu:
                            
                            


                      

Zdjęcie po prawo jest po 2tygodniach, ponieważ czekałam aż cały naskórek ładnie zejdzie.
W miejscach gdzie było naprawdę "grubo" nie ma efektu łał, ale mam nadzieje, że przy 2 zabiegu ładnie się złuszczy. Jestem naprawdę mile zaskoczona, że można osiągnąć taki efekt bardzo szybko i bez męczenia się z frezarką, czy tarką.

W Superpharmie można je kupić za około 10zł.

6 komentarzy:

  1. Widać różnicę, jeszcze nie miałam takiej maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także pierwszy raz się z nią spotkałam, warta zakupu :)

      Usuń
  2. Niezly sposób, ja swoje stopy peelinguję i używam pumeksu. Spróbuje takiej maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robiłam do tej pory. Moczenie-peeling-pumeks-tarka i nigdy nie byłam w stanie dojść do takieg stanu na dłużej niż 2 dni :-)

      Usuń
  3. Efekt fajny :) Teraz trochę poprawisz frezarką i stópki jak nowe! :)

    OdpowiedzUsuń